Instrucţiuni

Plata taxelor judiciare pe platforma Digital Just Tax

Pasul 1 - Accesul în modulul de plată

Se accesează butonul “Plată taxă judiciară” și se alege tipul de persoană ce dorește să achite taxa: fizică sau juridică. DOAR în cazul persoanelor juridice există posibilitatea de a plăti și (1) în nume propriu, (2) pentru o altă persoană fizică sau (3) pentru o altă persoană juridică. În cazul persoanei fizice se poate plăti DOAR în nume propriu.

Pasul 2 - Completarea formularului de plată

Se completează formularul apărut ca urmare a selecției inițiale: plata în calitate de persoană fizică sau entitate juridică (persoană juridică, cabinet avocat, cabinet executor judecătoresc, notar).

În cadrul secțiunii “Acțiune judiciară” se introduce (1) cuantumul taxei și (2) se alege instanța competentă. Cuantumul taxei poate fi introdus direct – dacă este comunicat anterior de către instanță, sau poate fi introdus ulterior calculării acestuia pe portal – accesând butonul “Calculator taxă” în mod separat sau direct în formular, prin folosirea calculatorului de tip „pop-up”. Instanța competentă se selectează din lista pusă la dispoziție, aceasta fiind cea care vă va judeca dosarul. Înregistrarea dovezii achitării taxei la instanță este preselectată, noi oferindu-vă acest serviciu în mod gratuit. Pentru aceasta este necesar să introduceți numărul de dosar pentru ca instanța să vă poată identifica ușor. Dacă totuși nu doriți ca dovada achitării taxei să fie înregistrată gratuit la instanță, puteți selecta această opțiune.

Datele personale necesare depind în funcție de selecția inițială. Prin urmare, puteți achita taxa în următoarele variante:

  1. NELOGAT – persoană fizică. La secțiunea “Informații persoană fizică plătitoare” se completează căsuțele din formular cu datele din buletin sau pașaport.
  2. NELOGAT – entitate juridică. La secțiunea “Informații entitate juridică plătitoare” se completează căsuțele din formular cu datele din Certificatul de Înregistrare. La secțiunea „Reprezentant” se completează căsuțele din formular cu datele administratorului entității sau a mandatarului reprezentant, dacă există.
  3. LOGAT – entitate juridică ce achită taxa pentru sine – în nume propriu. Toate secțiunile relevante vor fi deja completate cu datele introduse la momentul creării contului. Este totuși recomandată verificarea acestor date. 
  4. LOGAT – entitate juridică ce achită taxa în numele unei alte persoane fizice. La secțiunea “informați partener” vor fi deja completate datele entității juridice (cabinet avocat, notar, executor, persoană juridică) care plătește în numele persoanei fizice și este logată pe portal. La secțiunea “Informații persoană fizică plătitoare” se completează căsuțele din formular cu datele din buletin sau pașaport. Aceste date aparțin persoanei care figurează ca reclamant, petent, apelant, etc, respectiv persoana care datorează taxa.
  5. LOGAT – entitate juridică ce achită taxa în numele unei alte persoane juridice. La secțiunea “informați partener” vor fi deja completate datele entității juridice (cabinet avocat, notar, executor, persoană juridică) care plătește în numele persoanei juridice și este logată pe site. La secțiunea “Informații entitate juridică plătitoare” se completează căsuțele din formular cu datele din Certificatul de Înregistrare. La secțiunea „Reprezentant” se completează căsuțele din formular cu datele administratorului entității sau a mandatarului reprezentant, dacă există.

În cadrul secțiunii “Contact” se completează câmpurile cu numărul de telefon și adresa de e-mail  validă. Pe adresa de e-mail vor fi furnizate toate documentele ce atestă efectuarea plății.

Se bifează căsuța de sub secțiunea ”Termeni și condiții”, dumneavoastră fiind de acord cu acestea. În final, click pe butonul ”Plătește acum”.

Pasul 3 - Contractul de mandat

Se citește Contractul de mandat, iar dacă toate informațiile sunt corecte, acesta se semnează în căsuța ”Desenează semnătura”. În final, Click pe butonul ”Sunt de acord”.

Pasul 4 - Sumarul de comandă

Se citește și se verifică „Sumarul de comandă”, iar dacă toate informațiile corespund celor reale și dorite se accesează butonul ”Confirmă comanda”.

Pasul 5 - Plata online cu cardul

Se introduc datele cardului: ”Număr card”, ”Dată expirare”, ”Tip card”, ”Nume posesor card”, ”Cod de securitate” și click pe butonul ”Plătesc”.

Pasul 6 - Taxa e achitată

FELICITĂRI! Ați finalizat cu succes plata taxei judiciare de timbru pe platforma Digital Just Tax. Atât dumneavoastră cât și instanța competentă a judeca dosarul dumneavoastră veți primi în cel mai scurt timp pe e-mail toate documentele ce atestă efectuarea plății.

Vă mulțumim și vă dorim o zi excelentă!

DJT 

Cum să realizezi o comandă pas cu pas

Instrucţiuni video

  • Instructiuni DigitalJust.ro
    Creare cont
  • Instructiuni DigitalJust.ro
    Plată persoană fizică
    NELOGAT
  • Instructiuni DigitalJust.ro
    Plată entitate juridică
    NELOGAT
  • Instructiuni DigitalJust.ro
    Plată entitate juridică pentru sine
    PARTENER
  • Instructiuni DigitalJust.ro
    Plată entitate juridică pentru o persoană fizică
    PARTENER
  • Instructiuni DigitalJust.ro
    Plată entitate juridică pentru o altă entitate juridică
    PARTENER
https://digitaljust.ro//files_/Logo-DJT_centrat-albastru-small.png

Avantajele colaborării cu noi:

    • Eficientizarea timpilor necesari efectuării plății pentru taxele judiciare de timbru.

    • Serviciul cel mai ieftin de pe piață. Accesibil, convenabil, instant și unic - 24/7.

    • Partenerii noștri pot refactura achitarea taxei, fie aceștia executori, avocați ori companii.

    • Cel mai complex calculator de taxe judiciare - peste 130 de tipuri de taxe judiciare.

    • În situații completării numărului dosaruluii, vă înregistrăm direct dovada achitării. 

    • Tranzacții sigure, cu protocoale de securitate standardizate la nivel global (Visa, Mastercard).

    • Costuri reduse de tranzacționare, fiind cea mai avantajoasă variantă de plată a taxei.

    • Dovada de plată se eliberează instantaneu, putând fi înregistrată imediat la instanță.

    • Garantăm că plata se realizează în conturile special create, conform OUG 80/2013. 

    • Plata taxei se poate realiza și fără a deține cont pe platforma online – simplu și rapid.

    • Patenerii noștri pot verifica toate detalii cu privire la stadiul comenzii și înregistrarea plății. 

    • Evitați două deplasări inutile: pentru a achita taxa și pentru a înregistra dovada achitării. 

    • Clienții neînregistrați pot opta pentru înregistrarea gratuită a dovezii achitării taxei. 

    • Atât profanii cât și specialiștii pot calcula exact costurile viitoare ale unui potențial litigiu. 

    • Calculatorul permite cumularea taxelor în cazul unor petite mutiple, indiferent de temei.

    • Calculatorul este construit având o bază de date de peste 130 de tipuri de taxe judiciare.

    • Formularul de comandă este intuitiv și ușor de utilizat, putând fi folosit de orice persoană.

    • Dacă întâmpinați probleme, suntem doar la un click distanță, pe tot parcursul procesului. 

    • Dacă aveți nelămuriri, oferim consultanță inclusiv cu privire la tipul taxei ce trebuie achitată. 

    • Partenerii noștri pot monitoriza tranzacțiile încheiate, recurența acestora și tipurile de litigii.

    • Partenerii noștri pot realiza plăți recurente, în cazul litigiilor de o anumită tipologie.