Despre

Compania

Compania Digital Just Tax a apărut ca urmare a necesității combaterii unui fenomen socialmente negativ atât pentru justițiabili cât și pentru cei ce fac parte din diversele profesii juridice (magistrați, avocați, executori judecătorești, notari), respectiv imposibilitatea achitării într-o manieră simplă și rapidă a diverselor taxe judiciare.

Misiunea

Toți cei ce muncim în cadrul companiei noastre vedem acest proiect drept unul axat pe accesul la justiție, acces ce ar trebui să fie facil de realizat pentru toți – cunoscători și profani.

Viziunea

Viziunea noastră presupune oferirea posibilității oricărui cetățean de a își achita taxele ori sumele datorate în procesul judiciar fără a trebui să stea la cozi, fără conflicte la ghișee și fără a își pierde jumătate din zi realizând un procedeu eminamente simplu și rapid în orice alt domeniu, mai puțin justiția. Mai mult, în contextul actualei pandemii de COVID-19 ce zguduie din temelii întreaga planetă, credem că e cu atât mai important să încercăm să conlucrăm toți cei din peisajul judiciar autohton – profesioniști, instituții și companii pentru a oferi soluții practice și benefice, pentru a ne proteja pe noi toți. 

Serviciile oferite au fost create într-o așa manieră încât să respecte toate cerințele legale prevăzute de legislația specială din domeniu, respectiv Legea nr. 365 din 7 iunie 2002 privind comerțul electronic și OUG nr. 34/2014 privind drepturilor consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Cu privire la plata taxelor judiciare în regim online, serviciul a fost conceput pentru a permite plata într-un interval de aproximativ 10 minute, prin algoritmi selectați a priori. Utilizatorul petrece 5 minute pe platformă, completează datele solicitate, iar în mod automat, contul corespunzător pentru plată este selectat, iar plata este realizată. Cu privire la înregistrarea dovezii achitării taxei, aceasta se transmite automat, la un interval relativ scurt de timp prin e-mail la instanța competentă și la utilizator alături de documentația aferentă, semnată cu certificat electronic calificat - astfel cum solicită art. 1504 C.Civ.  

De ce e comisionul 10, 15, ori 20 de lei?

Având un model de business axat pe comisionare, credem că e esențial să explicăm de ce solicităm plata unei anumite sume de către clientul final, având în vedere serviciul oferit. Acest lucru e cu atât mai relevant din moment ce misiunea noastră e să facilităm accesul la justiție.
Ideea de bază și implicit modelul nostru de business implică că doar o mică parte din comisionul perceput reprezintă profitul companiei, în timp ce marea parte din prețul serviciului reprezintă comisioanele percepute de bănci pentru a realiza transferul către contul indicat de prevederile legale.

 

https://digitaljust.ro//files_/Logo-DJT_centrat-albastru-small.png

Avantajele colaborării cu noi:

    • Eficientizarea timpilor necesari efectuării plății pentru taxele judiciare de timbru.

    • Serviciul cel mai ieftin de pe piață. Accesibil, convenabil, instant și unic - 24/7.

    • Partenerii noștri pot refactura achitarea taxei, fie aceștia executori, avocați ori companii.

    • Cel mai complex calculator de taxe judiciare - peste 130 de tipuri de taxe judiciare.

    • În situații completării numărului dosaruluii, vă înregistrăm direct dovada achitării. 

    • Tranzacții sigure, cu protocoale de securitate standardizate la nivel global (Visa, Mastercard).

    • Costuri reduse de tranzacționare, fiind cea mai avantajoasă variantă de plată a taxei.

    • Dovada de plată se eliberează instantaneu, putând fi înregistrată imediat la instanță.

    • Garantăm că plata se realizează în conturile special create, conform OUG 80/2013. 

    • Plata taxei se poate realiza și fără a deține cont pe platforma online – simplu și rapid.

    • Patenerii noștri pot verifica toate detalii cu privire la stadiul comenzii și înregistrarea plății. 

    • Evitați două deplasări inutile: pentru a achita taxa și pentru a înregistra dovada achitării. 

    • Clienții neînregistrați pot opta pentru înregistrarea gratuită a dovezii achitării taxei. 

    • Atât profanii cât și specialiștii pot calcula exact costurile viitoare ale unui potențial litigiu. 

    • Calculatorul permite cumularea taxelor în cazul unor petite mutiple, indiferent de temei.

    • Calculatorul este construit având o bază de date de peste 130 de tipuri de taxe judiciare.

    • Formularul de comandă este intuitiv și ușor de utilizat, putând fi folosit de orice persoană.

    • Dacă întâmpinați probleme, suntem doar la un click distanță, pe tot parcursul procesului. 

    • Dacă aveți nelămuriri, oferim consultanță inclusiv cu privire la tipul taxei ce trebuie achitată. 

    • Partenerii noștri pot monitoriza tranzacțiile încheiate, recurența acestora și tipurile de litigii.

    • Partenerii noștri pot realiza plăți recurente, în cazul litigiilor de o anumită tipologie.