Politica de confidenţialitate

Argument

Compania Digital Just Tax  S.R.L, cu sediul în mun. Cluj-Napoca, str. Campului 117, jud. Cluj, apreciază confidențialitatea datelor drept o componentă esențială în afaceri. Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.
Această declarație de confidențialitate stabilește politica noastră privind prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le colectăm prin website-ului www.digitaljust.ro și prin paginile de social media afiliate : Facebook și pe Instagram., etc.
Compania Digital Just Tax  S.R.L procesează și stochează date cu caracter personal în Uniunea Europeană și este capabilă să demonstreze la orice moment conformitatea cu obligațiile stipulate în documentele legislative europene și naționale, în special Regulamentul (EU) 2016/679 și Legea nr. 190/2018. 
 
Website-ul nostru este în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor – GDPR (Regulament (EU) 2016/679), care este un act legislativ de orginte europeană, aplicabil în mod direct. Acest Regulament creează noi drepturi pentru persoanele fizice și consolidează unele drepturi prevăzute de fostul document de reglementare al protecției datelor cu caracter personal, și anume Directiva 95/46/EC. Directiva 95/46/EC a fost înlocuită de la data de 25 mai 2018. 
 
Actualizarea Politicii de Confidențialitate se află în responsabilitatea companiei Digital Just Tax   S.R.L. 
Compania Digital Just Tax  S.R.L este un operator de date cu caracter personal în virtutea Regulamentului (EU) 2016/679, astfel că ne revine obligația să vă informăm despre noi, despre scopurile și metodele de procesare ale datelor introduse și colectate online, dar și despre drepturile pe care dumneavoastră le aveți în ceea ce privește datele cu caracter personal.
 

Principii

Politica de protejare a datelor în cadrul Compania Digital Just Tax S.R.L se bazează pe următoarele principii:
 
    1. Procesarea datelor personale se va face într-o manieră legală, corectă și transparentă; 
    2. Colectarea datelor personale se va face numai în scopuri specificate, explicite și legitime și datele nu vor fi procesate mai departe într-o manieră incompatibilă cu acele scopuri;
    3. Colectarea datelor personale va fi adecvată, relevantă și limitată la informațiile necesare scopului procesării;
    4. Datele personale vor fi corecte și, acolo unde este necesar, actualizate;
    5. Se vor lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele incorecte sunt șterse sau corectate fără întârziere;
    6. Datele personale vor fi păstrate într-o formă ce permite identificarea persoanei vizate și pentru o perioadă nu mai lungă decât cea în care datele personale sunt procesate; 
    7. Toate datele personale vor fi păstrate într-o manieră confidențială și stocate printr-un proces ce asigură securitatea necesară;
    8. Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terțe decât în cazul în care este necesar pentru onorarea comenzilor pe care dumneavoastră le-ați plasat;
    9. Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea și ștergerea acestora, împotrivirea sau restricționarea de la procesarea datelor atât cât și la portabilitatea datelor, în măsura în care este posibil.
 

Utilizarea datelor personale

Vom utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și vom stoca datele numai atât cât este necesar pentru acel scop. Accesul la datele personale este strict limitat personalului Compania Digital Just Tax  S.R.L, filialelor companiei și asociaților care dețin autorizația necesară și nevoia clar definită pentru utilizarea datelor.
 

Scopul și tipul de date personale prelucrate 

Compania Digital Just Tax  S.R.L, prin intermediul website-ului www.digitaljust.ro colectează următoarele date personale: 
 
    • Nume și prenume
    • Datele de identificare (sorginte: CI sau pașaport)
    • Adresa de domiciliu
    • Adresa de e-mail 
    • Număr de telefon 
 
Ocazional, putem colecta și date personale de la alte surse cum ar fi starea tranzacțiilor plaților cu cardul furnizate de operatorii de plați cu cardul (Compania Digital Just Tax S.R.L nu colectează date despre cardurile bancare, ci aceste informații sunt colectate de către operatorii de plăți cu cardul).
Putem colecta profilul public social media – nume, URL, profil, fotografii, locații, informații publice de pe profil, dar și conținutul creat de utilizator în social media. 
Vom stoca informații, cu acordul dumneavoastră, legate de data și ora activității pe site, de câte ori este vizitat și ce elemente sunt accesate. 
Modalitatea în care sunt colectate datele este prin completarea de către dumneavoastră a datelor necesare în formularul de comandă sau prin completarea datelor în momentul în care vă creați un Cont. 
Scopul colectării datelor personale furnizate este de vă oferi servicii de intermediere în vederea plății taxelor judiciare de timbru și a altor taxe ce vizează activitatea instanțelor de judecată și a personalului auxiliar și complementar. 
 

Informații cu caracter special

Compania Digital Just Tax  S.R.L nu colectează date cu caracter special referitoare la origine rasială sau etnică, opinii politice, confesiuni religioase, antecedente penale, apartenență la sindicate sau informații legate de orientarea sexuală.
 

Cum colectăm date cu caracter personal

Compania Digital Just Tax  S.R.L colectează date cu caracter personal prin intermediul website-ului și a platformelor de social media, online. 
 

Utilizarea Cookie-urilor

Website-ul www.digitaljust.ro - aparținând companiei Digital Just Tax  S.R.L utilizează cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai bună experiență utilizatorilor, pentru a administra website-ul și pentru a putea comanda produse din cadrul website-ului. Puteți să acceptați sau să respingeți modulele cookie prin selectarea sau deselectarea căsuțelor afișate la intrarea pe site.
 
Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul clientului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele.  Aceste informații, care includ, dar nu numai: paginile vizitate, sursa adresei de unde a venit pe website, tipul browser-ului/dispozitivului folosit, informații despre cumpărături, termeni căutare, localizare geografică pe baza adresei IP, publicitate și furnizori publicitate cum ar fi Google, Facebook ne ajută să afișăm conținut relevant utilizatorului și să îmbunătățim experiența acestuia.
 
Alte servicii folosite de compania Digital Just Tax ce folosesc module cookie: Google Analytics un serviciu de analiză a traficului; HotJar un serviciu de analiză a comportamentului vizitatorilor pe site; Tawk un serviciu de chat; Facebook remarketing prin care clienții pot primi reclame personalizate atunci când vizitează site-ul de socializare Facebook, lucru realizat prin intermediul tehnologiei Facebook remarketing pixel, care transmite către Facebook o amprenta a browserului dvs pentru a afișa aceste reclame relevante.
 
Serviciul Google AdSense servește la administrarea reclamelor pe internet. Datorită așa-numitelor cookie-uri Double Click, vă putem prezenta reclame mai relevante și putem limita numărul acestora.
 
Site-urile companiei Digital Just Tax pot conține și link-uri de rețele sociale (Facebook, Google+, AddThis, Twitter, Pinterest, Instagram) care atunci când sunt accesate și doar dacă sunteți logat în aceste rețele sociale, vor transmite date legate de folosirea site-ului, inclusiv adresa dvs IP, către aceste rețele sociale în vederea partajării de către dvs a link-urilor cu alți utilizatori ("Share").
 
Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, (setări browser sau extensii/plugin-uri de browser), dar dacă utilizatorul decide să dezactiveze cookie-urile, această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciile noastre.
 

Divulgarea datelor personale

Datele personale nu vor fi divulgate persoanelor terțe cu excepția situațiilor în care divulgarea este necesară pentru a vă putea oferi serviciile noastre. În mod ocazional semnăm contracte cu parteneri de afaceri care lucrează în numele nostru, cum ar fi avocați, societăți de contabilitate și firme de curierat - în aceste cazuri vom divulga informațiile necesare. Furnizorilor de servicii li se va permite să obțină numai datele personale necesare pentru a-și îndeplini obligațiile asumate prin contract. Nu vom divulga date personale terților cu scopul de a le permite să își comercializeze produsele și serviciile către clienții noștri. 
 
În anumite situații, Compania Digital Just Tax S.R.L este nevoită să dezvăluie date personale ca răspuns la cererile autorităților naționale. De asemenea vom divulga informații personale dacă reprezintă o obligație legală, atunci când considerăm de bună credință că divulgarea datelor este necesară pentru a ne proteja drepturile, siguranța clienților, dar și pentru investigarea fraudelor.
 

Scopurile procesării

Scopurile procesării sunt întemeiate pe obligațiile contractuale asumate între noi și clienți prin efectuarea unei comenzi și livrarea acesteia, iar din acestea decurg obligațiile legale de a emite documente justificative pentru livrarea produselor și a plății. Temeiul este acela al interesului legitim atunci când răspundem solicitărilor dumneavoastră, în sensul comunicării prin extensia de chat și pentru a vă informa cu privire la promoții și modificări ale termenelor și condițiilor de utilizare a website-ului. Prin consimțământ, aveți posibilitatea de a accepta sau refuza colectarea datelor prin intermediul cookie-urilor.
 

Securitatea procesării

Datele personale sunt procesate în mod sigur și vom aplica și menține măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, în mod special atunci când procesarea presupune transmiterea datelor printr-o rețea atât cât și împotriva oricărei alte forme de procesare ilegală. Întrebări legate de securitatea datelor personale pot fi trimise către Compania Digital Just Tax  SRL la adresa de e-mail: [email protected] 
 

Informații despre copii

Serviciile Compania Digital Just Tax  S.R.L prin intermediul website-ului www.digitaljust.ro nu sunt dedicate în principiu tinerilor sub vârsta de 18 ani. Cu toate acestea, copii pot fi persoane interesate ori titulari ai acțiunilor judiciare promovate. De aceea, compania noastră dispune de cele mai noi protocoale de securitate cu privire la toate datele procesate, inclusiv ale acestora din urmă. 
 

Stocarea și retenția datelor personale 

Compania Digital Just Tax  S.R.L deține o bază de date ale clienților pe platforma societății. Baza de date este actualizată în permanență cu ultimele comenzi ale clienților. Informațiile vizează datele mai sus amintite, acestea fiind generate din comenzile online ale acestora. Compania Digital Just Tax  S.R.L a decis că se va face o selecție a clienților inactivi, în sensul în care cei care nu au mai achiziționat servicii de 7 ani vor fi eliminați din baza de date. Clienții activi sunt reținuți în baza de date pentru a vedea istoricul acestora și pentru a oferi suport la dorința acestora. Tuturor clienților ce figurează în baza de date li se va solicita acceptul pentru a fi reținuți în continuare în baza noastră de date. 
 

Drepturile persoanelor fizice ale căror date cu caracter personal sunt procesate

1. Ne puteți solicita să vă furnizăm informațiile pe care de deținem despre dumneavoastră și vă rugăm să ne comunicați dacă sunt inexacte. Pentru procesarea de date care are la bază consimțământul dvs., de exemplu pentru newsletter, puteți retrage acest consimțământ în orice moment.
 
2. Dacă prelucrăm datele dvs. personale pentru a încheia sau executa un contract prin plasarea comenzilor sau în temeiul consimțământului, puteți să ne cereți să vă oferim o copie a informațiilor într-un format care să poată fi citit, astfel încât să îl puteți transfera altui furnizor.
 
3. Dacă prelucrăm datele dvs. personale pe bază de consimțământ sau de interes legitim, puteți solicita ștergerea datelor dvs.
 
4. Aveți dreptul să cereți restricționarea sau ștergerea folosirii informațiile dvs. pentru o perioadă de timp dacă credeți că nu facem acest lucru în mod legal.
 
5. În cele din urmă, în anumite circumstanțe, puteți să ne cereți să nu luăm decizii care să vă afecteze utilizându-vă prelucrarea automatizată sau profilarea.
 
6. Toate drepturile indicate se pot concluziona astfel: dreptul de acces la datele personale, rectificarea sau ștergerea acestora, restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, precum şi dreptul la portabilitatea datelor. Portabilitatea datelor presupune posibilitatea dumneavoastră de a ne solicita să transferăm toate datele pe care le deținem unei alte persoane indicate expres de către dumneavoastră.
 
Pentru a exercita drepturile legate de datele dvs. cu caracter personal puteți să ne contactați prin e-mail, poștă sau telefon, utilizând informațiile de contact furnizate. Vom răspunde solicitărilor dumneavoastră în maxim 30 de zile de la data solicitării, iar în cazul în care vom întârzia cu furnizarea informațiilor, vă vom anunța în cel mai scurt timp și vă vom preciza și motivul întârzierii.
 
Vizitatorii website-ului nostru sau clienții au dreptul de a solicita în orice moment accesul, rectificarea, ștergerea sau restricționarea procesării datelor colectate de către noi, dar acordarea acestor drepturi nu este absolută. Pentru a ține evidența clienților noștri actualizată vă solicităm respectuos să ne comunicați orice schimbare sau neconcordanță.
 

E-mail-uri de marketing

Compania Digital Just Tax  S.R.L are dreptul de a trimite clienților săi e-mailuri de marketing cu consimțământul acestora. Această formă specifică de consimțământ trebuie dată în mod liber, informată, în mod specific și precis. Aceste cereri sunt îndeplinite atunci când clienții au optat să primească e-mailuri de marketing (au aprobat activ, la momentul creării contului).
Clienții vor avea mereu dreptul de a solicita ștergerea contului, la cerere și fără costuri fără a trebui să furnizeze justificări concrete. Clienții pot face acest lucru dând click pe linkul „Dezabonare” care apare în mesajele de e-mail pe care vi le trimitem sau ne pot trimite un e-mail la adresa [email protected]. Odată ce clientul a solicitat dezabonarea, vom șterge contul acestuia și nu vom mai prelucra datele sale, cu excepția celor necesare funcționării contabilității - 5 ani, conform obligației legale de păstrare a documentelor justificative. 
E-mailurile de marketing conțin informații legate de promoții și știri de ultimă oră legate de produsele și serviciile noastre.
 

Responsabilitate

Compania Digital Just Tax S.R.L este responsabilă și va fi capabilă să demonstreze la orice moment conformitatea cu obligațiile impuse de Regulamentul (EU) 2016/679 cât și cu principiile stabilite în acest document și legislația națională. Compania Digital Just Tax  S.R.L a întreprins o serie de măsuri tehnice și organizatorice pe care le-a expus în politici și proceduri la care societatea a aderat.  
 

Plângeri

Clienții au dreptul să adreseze o plângere în raport de procesarea datelor lor personale. Toate întrebările și plângerile vor fi prelucrate de către Compania Digital Just Tax S.R.L în timp util și în concordanță cu procedurile interne.
În cazul improbabil în care clienții au suferit daune din cauza încălcării drepturilor conform politicii de protecție a datelor personale și Compania Digital Just Tax  S.R.L nu a tratat plângerea în mod corespunzător, clienții au posibilitatea de a trimite o plângere adresată Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.
 

Datele de contact ale ANSPDCP 

Adresa: B-dul G-ral Gheorghe Magheru, 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București 
Telefon:+40.318.059.211, +40.318.059.212
Fax: +40.318.059.602
 

Modificări ale acestei politici

Această politică va fi actualizată periodic, în funcție de modificările funcționale ce pot surveni, legislativ sau intern. În cazul în care intervin modificări ale materialului, clienții vor fi notificați prin e-mail sau prin intermediul website-ului înainte ca schimbările să intre în vigoare. Încurajăm clienții să verifice această pagină periodic pentru a fi informați despre ultimele noutăți în ceea ce privește practicile noastre de confidențialitate.
https://digitaljust.ro//files_/Logo-DJT_centrat-albastru-small.png

Avantajele colaborării cu noi:

    • Eficientizarea timpilor necesari efectuării plății pentru taxele judiciare de timbru.

    • Serviciul cel mai ieftin de pe piață. Accesibil, convenabil, instant și unic - 24/7.

    • Partenerii noștri pot refactura achitarea taxei, fie aceștia executori, avocați ori companii.

    • Cel mai complex calculator de taxe judiciare - peste 130 de tipuri de taxe judiciare.

    • În situații completării numărului dosaruluii, vă înregistrăm direct dovada achitării. 

    • Tranzacții sigure, cu protocoale de securitate standardizate la nivel global (Visa, Mastercard).

    • Costuri reduse de tranzacționare, fiind cea mai avantajoasă variantă de plată a taxei.

    • Dovada de plată se eliberează instantaneu, putând fi înregistrată imediat la instanță.

    • Garantăm că plata se realizează în conturile special create, conform OUG 80/2013. 

    • Plata taxei se poate realiza și fără a deține cont pe platforma online – simplu și rapid.

    • Patenerii noștri pot verifica toate detalii cu privire la stadiul comenzii și înregistrarea plății. 

    • Evitați două deplasări inutile: pentru a achita taxa și pentru a înregistra dovada achitării. 

    • Clienții neînregistrați pot opta pentru înregistrarea gratuită a dovezii achitării taxei. 

    • Atât profanii cât și specialiștii pot calcula exact costurile viitoare ale unui potențial litigiu. 

    • Calculatorul permite cumularea taxelor în cazul unor petite mutiple, indiferent de temei.

    • Calculatorul este construit având o bază de date de peste 130 de tipuri de taxe judiciare.

    • Formularul de comandă este intuitiv și ușor de utilizat, putând fi folosit de orice persoană.

    • Dacă întâmpinați probleme, suntem doar la un click distanță, pe tot parcursul procesului. 

    • Dacă aveți nelămuriri, oferim consultanță inclusiv cu privire la tipul taxei ce trebuie achitată. 

    • Partenerii noștri pot monitoriza tranzacțiile încheiate, recurența acestora și tipurile de litigii.

    • Partenerii noștri pot realiza plăți recurente, în cazul litigiilor de o anumită tipologie.